quarta-feira, 3 de agosto de 2011

In the Colors.

Bom Sucesso, Alverca do Ribatejo @ Lisboa.
23.Junho.2010.
Fotografia & Edição: Marta Araújo.

"When your whole world is shaken from all the risks we have taken
Dance with me, dance with me into the colors of the dusk.
When you have awoken from all the dreams broken
Come and dance with me, dance with me into the colors of the dusk
Dance with me in the colors of the dusk.
The paths we're walking on, they crumble behind us
But if we leave now, they will never find us
And if this crazy world spins itself down to dust, I want to be with you in the colors.
When you again start hoping with your arms wide open
Come on, dance with me, dance with me into the colors of the dusk
And all will be right, dancing like water with the light
Dance with me, won't you dance with me into the colors of the dusk?"

Ben Harper.

3 comentários:

  1. Não sei se é. Sabes quando vais beber café com a pessoa que mais gostas e ele diz simplesmente : "nao tenho novidades, ah, há uma miuda, mas ainda nada." Queria muito bater com o punho na mesa e dizer : - eu gosto de ti, mesmo, de verdade. Mas não me parece correcto. Bem, o que tiver de ser, será. (Desculpa ter-te contado isto tudo, mas não sei que me deu, acho que vejo em ti uma amiga.) Adoro as tuas fotos, e esta ultima está divina

    ResponderEliminar
  2. gostei muuuito da fotografia, miúda :)

    ResponderEliminar