domingo, 26 de dezembro de 2010

Green

Local: Jardim Botânico, Ajuda @ Lisboa.
Data: 12.Julho.2010.
Fotografia & Edição: Marta Araújo.
Especial agradecimento: Mel C.

Zeppelin never left her
Never died or second guessed her, painted on her body
The stars would never hurt her
Never lie, never desert her
Painted on her body
She prayed to God when she was young
After the storm a calm would come above her
I thought that I could be the one to part the clouds before the sun above her.
Green reminds me
Of everything we did it blinds me
It rushes through my head it finds me
Close to you again.
Mother moves to town again
Holds her upside down again said it's nice to see her
Brendan now you’ve got to come she’s where I get my smile from
I’d like for you to meet her.
Now Andrea was paint and pride a step behind oh how she tried
I loved her
And all she wore from head to floor was shades of green from our store
I loved her.

9 comentários:

  1. obrigada :)
    gosto muito dessa fotografia :p foste tu que tiraste?

    ResponderEliminar
  2. Faz-me lembrar os meus velhos tempos de passeios da escola xD

    beijinhoo *

    ResponderEliminar
  3. Sabes o que é ridiculo?Eu ter estudado na Ajuda e nunca ter visitado esse jardim -.- Não existo!
    Passagem de ano é para ser em conforto mas há roupa formal muito cómoda :D*

    ResponderEliminar
  4. Podes ter a certeza que sim :)
    Está linda a fotografia *-*

    ResponderEliminar
  5. o problema do meu coração e que ele permanece muito calado e resguardado.
    ele fazes de forte mas e um doce.

    ResponderEliminar
  6. Um autêntico quadro para colocar na sala. =P

    ResponderEliminar